Body Art

a képen Robert Steinbacher a Body Art tréning kitalálója és Alexa Lee

Megtaláltam egy mozgásformát, amiben egyszerre van jelen az erő és a lágyság, a kontroll és a szabadság. Ez a Body Art. Annyira megtetszett, hogy szeretném nagyon jól megtanulni és másoknak is megtanítani, jelentkeztem oktató képzésre. Ezen a hétvégén egy egészen új dolgot tanultam, és ez önmagában nagy élmény volt. Alapvetően mozdulatokat, de ami ennél is fontosabb, kommunikációt. Body Art trénerként nagyon kevés idő alatt nagyon pontos fogalmakkal tudod csak átadni azokat az instrukciókat, amik segítik az órád vendégeit megtalálni a helyes pozícióhoz vezető utat. Nem gondoltam, hogy jól kommunikálni ennyire nehéz! Ezen kívül az is óriási kihívás, hogy minden mozdulatnál lehetőséget tudj biztosítani mindenkinek arra, hogy sikerélménye legyen és, hogy fejlődni tudjon. Végre igazi kihívást találtam. Ha lesz elég kitartásom a rengeteg gyakorláshoz, ami vár rám, sikerülnek a vizsgáim és tanítani fogok, azzal úgy érzem helyére kerülhet bennem valami. Képes leszek adni, méghozzá valami igazán hasznosat.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós