Filmet készített



A Nevko 25 éves idén. Oda jártam gimibe. Angol magyar kéttannyelvű, egészen liberális, relatíve multikulti környezetbe angol anyanyelvű és friss szellemű magyar ajkú tanárok közé. A gimi azóta úgy tudom teljesen lepusztult, ha finoman és nem esetlenül őszintén fogalmaznék azt mondhatnám, kertvárosi oktatási intézménnyé szelídült...

Bertalan János volt a magyar tanárom és mint ilyen meghatározó személyiség az életemben. Szavaltam is akkoriban (viccesen hangzik, de versenyszerűen).
Az évfordulón szerveztek egy gálaműsort amire meghívott, hogy adjak elő valamit. Kedvesen és szellemesen ír, jól esett a felkérése. Arra számított, hogy verset mondok majd, de olyan régóta nem szavaltam, hogy azt nem mertem vállalni. Helyette összevágtam életem első vidóját, ami egy napomat archiválja. Péter segített, vele vettünk fel ezt a budapesti sokmindent, amiből összeállt ez a kis valami..
Este levetítem a filmet és ezt a másikat ami alatt pedig elmondom a Fohászt.
Készültem. Izgulok.

Megjegyzések

Gabriella Kovacs üzenete…
ez..ez..nagyon nagyon nagyon jóóó!!!!
leon a profi üzenete…
Huh, ez nagyon tetsik Emese!!!!!!
Király Emese üzenete…
köszi:) csinálni volt jó igazán. ha tudnék kezelni valami rendes vágóprogit az lenne varázslatos..

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós