Nekem tetszik



"Nekem tetszik, hogy neked mindig az tetszik, ahol vagy." - facebook comment arról, hogy tetszik nekem London is meg Párizs is, de legjobban Budapest tetszik.

Gondolkodtam ezen és jól esett, hogy ezt írta, valahogy megfogta a lényeget. Mindegy mik a külső körülmények ha elfogadom, hogy az életem minden pillanatában a lehető legjobb helyen vagyok, mert az élet maga egy állandó mozgásban levő, tökéletes egység, aminek én a része vagyok. Hihetetlennek tűnhet, de a legcsúnyább helyen a legbizarrabb helyzetekben is képes vagyok jól lenni, sőt még szomorúságban is lehetek jól. Ugyanolyan jól aludtam a londoni luxushotelben, mint a reptéren hajnalban. Most is jól vagyok. Csak éppen lázam van. Nem nyomasztom hát magam azzal milyen lenne ha nem lenne most lázam, hanem azt csinálom, amit lázasan lehet és ennek örülök. Hogy itthon vagyok, van időm gondolkodni és pihenek. Csak a fejemben tanyázó elvárásokat kell kisöpörni és akkor képes vagyok jól lenni ott és úgy, ahogy vagyok. Ajánlom kipróbálásra mindenkinek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós