A chance to return




2006 augusztusában Cipruson , amikor hosszas hezitálás után rájöttem, hogy semmiképp nem szeretnék maradni, valami olyasmit éreztem, mint most. Elkezdett minden nap számítani. Minden ott eltöltött nap felértékelődött, talán mert éreztem, hogy ezekből a napokból - amik már kezdtek a rutin érzésétől elszürkülni - már csak néhány maradt. Így minden percet sikerült a maga teljességében megélnem és értékelnem. Boldog voltam.

Minden nagyobb változás új lehetőség. Az újragondolásra, rendrakásra, a szortírozásra, a visszatérésre és az újrakezdésre is.

Rendet tettem. Szortíroztam. Felkészültem. Most nagy nagy izgalommal várom az érzést, ami majd megtalál, ami segít elengedni az aktuálisan szorongatott kapaszkodókat és szabadon újraértékelni mindazt, ami most belefulladt a hétköznapok szürkeségébe. Segít újra megszeretni, amiről már fel sem tűnik, hogy szeretem...


photo by: Vick

Megjegyzések

Anyette üzenete…
Szívemből szól ez az írás!Köszi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós