Szomszéd szeretők


Tegnap munka után spinning, majd szauna. Az öltözőben egy lány, akivel mindent egyszerre csináltunk. Szaunába be, szaunából ki, zuhany, hajszárítás, szekrénykulcs átadás annak, akinek nem jutott, pici futás a villamosra. Végül leszálltunk a Jászain mindketten és egész az Odeonig együtt sétáltunk. Pontosabban külön, mégis egyszerre.


...Címek alapján választok filmeket. Tegnapelőtt este beírtam -hirtelen ötlettől vezérelve- az Odeon keresőjébe az első szót, ami eszembe jutott. Szeretők. Kidobta ezt a filmet: Szomszéd szeretők.


Na de vissza a tárgyra...a tegnap estét az Odeonnál hagytam abba. Szóval bementem és kivettem ezt a filmet. A kölcsönzős lány tudta egyből- áh, a Szomszéd Szeretők - és már hozta is. Klasszikus film, kiderült ez is..Trolira fel, irány a Városliget.

Otthon csend várt. Hibátlan minden körülmény. Belebújtam a zöld ruhácskámba, egy kis diót készítettem az ágy mellé, bekuporodtam a hatalmas faliszőnyeg tövébe. Eloltottam minden lámpát, a nagy lakásban csend volt, csak a picike tv világított. Egyedül voltam, magammal. Szeretem ezt az érzést.




Szomszéd Szeretők Francois Truffaut filmje. Főszerepben Fanny Ardant és Gérard Depardieu.

Tökéletes alkotás. Hibátlan. A dráma, a szenvedély könnyeden, franciásan...mint a meleg nyári szél, amibe beleborzong a bőr, úgy érintette meg a lelkemet a film.
Egyszerűen meg kell nézni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós