Upside down



Nyugtalan vagyok és a fejem tetején állok. Az új munkámra fogom. Nagy falat (miért is vállalnék kicsit ha lehet jó nagyot harapni ugye...) Hosszú kihagyás után újrakezdtem a 8 órás irodai munkát. Elfelejtettem már mennyire terhelő ez minden szempontból. És a stressz... Nem bántanak, nyugodt minden, a kollégák kedvesek és készségesek. Mégis stressz. Mert stressz minden, ami új. Különösen ha az ember lánya maximalista.

Szóval ma dagadt szemekkel sikerült beérnem és azóta kapkodok egyik új dologtól a másikig.(Álljon ennek bizonyítékául a kép, amit most csináltam, és a tény, hogy megint a blogomat írom marketing terv helyett...)

Annak ellenére, hogy elhatároztam: projekt management, time management, szigorúság, meg még ezek szerint stressz management is.

Ma kitöltöttem a Mind Tools stress management felmérését. Azt írják, ha az életemben a stressz faktorok 300 pont feletti eredményt adnak, vigyáznom kell...404 pontom lett. Oké, próbálok vigyázni. Remélem András mielőbb ráveszi magát, hogy a megszerzett tudásából átadjon valamit! (Tegnap azt mondta, hogy ebből szívesen tartana előadásfélét.)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós