Kincsem Park

Úgy tűnik, hogy a budapesti értelmiség lassan tradíciót csinál az szilveszteri lovira járásból. Ez nagyon klassz. A modern kellékek (kivetítők, rendezvénysátor, új fogadó pénztár-ablakok) ellenére régi korok romantikáját érzem, amikor oda kimegyek ilyenkor. (Lehet, hogy filmekből vannak emlékeim, lehet előző eletemből?!) Most is jó volt kint. Pedig hideg volt, a fogadáshoz nem értek - 2 futamra tettem, mindkettőn vesztettem -, rengeteget kellett sorbaállni és a forraltbort is ihatatlanra cukrozták (250 HUF/dl-ért). Szóval ennek ellenére van abban valami különleges, hogy kimennek az emberek december 31. délután a lovira.


(Ahh, el ne felejtsem megemlíteni, hogy ez már nem az a "régi lovi", a Kincsem Park eredetileg a galopp pálya volt és eddig a népek szilveszterkor az ügetőre jártak. Hogy most miért ide? Azért, mert nem volt még elég fellegvára a fogyasztásnak Budapesten, így az egykori ügető helyén sikerült felhúzni egy gigantikus alapterületű plázát. ...ha engem kérdeztek volna, hát nekem nem hiányzott.)

Kb 80 kassza volt. Mindegyik előtt sorok... :)


Ez az a befutó, amikor KÁMA (erre a lóra tettem - és ez a név még nem is a meredekek közül való:)) sehol sem volt a várt első helyhez képest...(azért, mert TÉT-re tettem.) Mondjuk HELYRE sem lett volna semmi, mert az első 3-ban sem szerepelt. Ezenkívül megtippelhettem volna a befutó sorrendjét. Az első 3-mat. Ezt a tétet hívják úgy, hogy BEFUTÓra. (Az is lehe, hogy rosszul mondom, szóval ezt nem kell készpénznek venni.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós