2007. december 13., csütörtök

Stuck?


Időhiány ellen távmunka!

Távmunkában dolgoztam az elmúlt néhány hónapban. Szépen beosztva az időmet mondhatni nem szenvedek időhiányban. Ha mégis késésben vagyok vagy rohannom kell azt csak magamnak köszönhetem. A saját ritmusomban akár 8 órát is tudok úgy dolgozni egy nap, hogy a közben marad időm mindenfélére. Mosni, akár főzni is, elmenni edzésre, találkozni a barátaimmal.


Speciális projekteket koordináltam, otthonról. Magyarországon ez elég ritka. Mondhatni mázlista vagyok, hogy így alakult. Úgy tűnik januártól vége a jó világnak. A cégcsoport kommunikációját érintő feladatokat már nem láthatom el távmunkában.


A témához kapcsolódik:

A Sony Ericsson által készített nemzetközi felmérés szerint Magyarországonminden második megkérdezett számára az időhiány olyan jelentős probléma,hogy több szabadidőért cserébe hajlandó lenne akár fizetni is, 6 500 és 25 000 forintközötti összeget óránként. Az idő értékesebb lett a pénznél is,itt az ideje, hogy a régi mondást új köntösbe bújtassuk: ha idő van, minden van...


2 megjegyzés:

heloimi írta...

Azért ennek a hírnek van jó oldala is. Azért gratulálok! A kötöttség az makacs, ettől én s menekültem. De biztos vagyok benne, hogy amikor eljön az idő a függetlenedésre, élni fogsz vele!
heloimi

zuango írta...

köszönöm Imi.